40 YIL SONRA GÜNEŞİ GÖRDÜLER
KATİPHOCA VE REŞADİYE CADDDESİNDE TRAFİK SORUNU ÇÖZÜLDÜ
Katiphoca caddesi ve Reşadiye Caddesi üzerindeki eski harabe evler ve yolların dar olması mahalle sakinlerine sıkıntı yaşatırken, trafiğin sıkışmasına neden oluyordu. 40 yıl boyunca geniş alan ve trafik sorununa çözüm arayan mahalle sakinleri, Şehitkamil Belediyesi’nin yapmış olduğu çalışmayla feraha kavuştu. Kentsel Dönüşüm projesi kapsamında Katiphoca Caddesi ve Reşadiye caddesindeki eski ve harabe evler yıkılarak, yol genişletme çalışması başlatılmıştı. Şehitkamil Belediyesi, 8 metre olan yolu 18 metreye çıkararak, trafik sorununu çözerken, bazı eski evlerde ise onarım çalışması yaptı. Mahalle sakinleri yapılan hizmet ile birlikte 40 yıl sonra güneşi gördü.
YOLLARIMIZ GENİŞLEDİ TRAFİK SORUNU ÇÖZÜLDÜ
40 Yıl sonra mahallelerinde böylesine güzel bir çalışma yapıldığını ifade eden mahalle sakinleri, “40 yıl boyunca dar sokaklarda, eski ve harabe evlerde yaşıyorduk. Caddemiz dar olduğu için trafik sıkıntısı çekiyorduk. Şehitkamil Belediyesi, buradaki harabe evleri yıkarak, yol genişletme çalışması başlattı. Yollarımız genişledi ve trafik sorunu çözüldü. Yapılan bu hizmetlerden dolayı başta Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu ve tüm ekibine teşekkür ediyoruz” dediler.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI