‘ŞEHİTKAMİL YARIŞIYOR’ LİSELER ARASI BİLGİ YARIŞMASI DÜZENLENDİ
FİNALE KALAN 4 LİSE BİRİNCİ OLMAK İÇİN KIYASIYA MÜCADELE ETTİ
Şehitkamil Belediyesi, Şehitkamil Kaymakamlığı ve Şehitkamil İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğince 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri çerçevesinde, Şehitkamil Yarışıyor Liseler Arası Bilgi Yarışması düzenlendi. 100 liseden finale kalan 4 lise, birinci olmak için kıyasıya mücadele etti.
19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri çerçevesinde düzenlenen Şehitkamil Yarışıyor Liseler Arası Bilgi Yarışması final bölümü, Şehitkamil Kültür ve Kongre Merkezi’nde düzenlendi. Programa; Şehitkamil Kaymakamı Ömer Kalaylı, Şehitkamil İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Yağcı, Şehitkamil Belediye Başkan Yardımcısı Fatih Ermeydan, okul idarecileri, öğretmenler ve çok sayıda öğrenci katıldı. Finale kalan 4 lise, birinci olmak için kıyasıya mücadele etti. Yarışmalar sonunda; Özel İstek Gaziantep Fen Lisesi birinci, Özel İşlem Anadolu Lisesi ikinci, Gaziantep Anadolu Lisesi üçüncü, Özel Gaziantep Kolej Vakfı Fen Lisesi ise dördüncü oldu.
FİNALDE KIYASIYA BİR YARIŞ OLDU
Yarışma sonrası konuşan Şehitkamil Kaymakamı Ömer Kalaylı, “Şehitkamil Belediyemiz ile düzenlemiş olduğumuz Liseler arası Bilgi Yarışması’nda; bu mutluluğa, bu heyecana ortak olmaktan büyük mutluluk duydum. Bu konuda öncelikle hepinizin de bildiği üzere 100 okulumuzun da katılımıyla öğrencilerimiz kendi aralarında yarışma düzenlediler. Bugün de 4 okulumuz finalde yarıştılar. Yarışmaya katılan tüm okullarımızı, görev alan tüm hocalarımızı tebrik ediyorum. Bugün de finalde kıyasıya bir yarış oldu. Tüm öğrencilerimizi tebrik ediyorum. Tabii tüm öğrencilerimiz bizim gönlümüzde birinci ama yarışma sonunda birinci, ikinci, üçüncü ve dördüncü seçiliyor. Bugün yarışmaya katılan okullarımızı ve öğrencilerimizi de tebrik ediyorum. Burada ayrıca desteklerini hiçbir zaman esirgemeyen Şehitkamil Belediyemize de teşekkür ediyorum. Çok güzel bir şekilde yarışmanın organizasyonunu yaptılar. Her detayı en ince ayrıntısına kadar düşünerek, güzel bir etkinlik yapılmasına ortam hazırladılar. Bu konuda bir kez daha Şehitkamil Belediyemize teşekkür ediyorum” şeklinde konuştu.
Yapılan konuşmaların ardından dereceye giren öğrencilere ödülleri; Şehitkamil Kaymakamı Ömer Kalaylı, Şehitkamil İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Yağcı ve Şehitkamil Belediye Başkan Yardımcısı Fatih Ermeydan tarafından verildi.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI