BİSİKLETİM KIRMIZ ÇOK EĞLENDİRDİ
‘BİSİKLETİM KIRMIZI’ HAYRAN BIRAKTI
29 Nisan’da başlayarak her gün iki seans olarak sunulan “Bisikletim Kırmızı” adlı müzikli oyun çocukların büyük beğenisi kazandı. Şehitkamil Belediyesi organizasyonunda Konferans Salonu’nda gerçekleşen tiyatro oyununu izlemek isteyen minikler, salonu tıklım tıklım doldurdu. Sibel Yaptı ve Can Güllü’nün sahnelediği oyun 3 Mayıs Cuma günü Gaziantep’te perdelerini son kez açtı. Çocukların tezahüratları eşliğinde sahnelenen oyun ilgiyle izlendi. Oyunun konusunda ise; “Hep kırmızı bir bisikletim olsun diye yanıp tutuşan bir çocuktur Özgür. Ama ailesi imkansızlıklar nedeniyle ona bisiklet alamaz. Arkadaşının kullandığı bisiklete imrenerek bakar. Arkadaşından bisikleti kullanmak için istediğinde hep olumsuz cevap alır. Bisiklet ödüllü bilgi yarışmasını birincilikle bitiren Özgür bisikletin sahibi olur. Rüyasında gördüğü durumu sürekli hatırlar ve bisikletinin değerini bilir. Yine bir gün parkta oynarken yanına gelen arkadaşı ağlamaktadır. Ne olduğunu sorar. Arkadaşı bisikletinin bozulduğunu ve artık kullanılamayacak durumda olduğunu söyler. Özgür arkadaşını teselli eder. Onun yaptığı hataya düşmeyerek birlikte oynamaya başlarlar.”
“TİYATRO GÖSTERİSİNİ ÇOK BEĞENDİK”
‘Bisikletim Kırmızı’ adlı tiyatro oyununu çok beğendiklerini söyleyen minik öğrenciler, “Şehitkamil Belediyesi tarafından düzenlenen gösteriyi çok beğendik. Gösteriyi düzenleyen herkese teşekkür ediyoruz” dediler.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI