KAYMAKAM AYDIN VE BAŞKAN FADILOĞLU BAYANLARIN PİKNİĞİNE KONUK OLDU
Sayfayı Dinlemek İçin Lütfen Play Butonuna Basın
DÜLÜK BAYANLARIN AKININA UĞRUYOR
Şehitkamil Belediyesi tarafından yeniden şekillendirilen Dülük Tabiat Parkı haftanın yedi günü vatandaşların akınına uğruyor. Çevre düzenlemesinin yeniden yapılması ve 24 saat boyunca güvenlik görevlileri tarafından kontrol edilen Dülük Tabiat Parkı özellikle bayanların rahatça vakit geçirebileceği bir yer haline geldi. Şehitkamil İlçe Kaymakamı Mehmet Aydın ve Başkan Fadıloğlu bayanların pikniklerine konuk oldular. Kaymakam Aydın ve Başkan Fadıloğlu tek tek bayanların sofralarına konuk olarak bayanlarla sohbet ettiler.
BELEDİYEMİZİN PROJELERİNDE BAYANLARIN DA HESABA KATILMASI BİZLERİ MUTLU EDİYOR
Dülük Tabiat Parkının yeniden şekillendirildikten sonra gelmeye başladıklarını belirten bayanlar; “Daha önce biz buralara ailemizle bile birlikte gelemiyorduk. Çünkü bizim için çok güvenli bir ortam değildi. Fakat şimdi bizler buraya bayanlar toplanıp gelebiliyoruz. İstediğimiz gibi hareket edebiliyoruz. Başkanımızın sadece buradaki değil ilçede yapmış olduğu diğer çalışmaları da memnuniyetle karşılıyoruz. Özellikle biz bayanlar için yapılmış olan aile merkezleri taziye evleri tamamıyla bizim için düşünülmüş projeler. Bugün de Kaymakamımız ve Başkanımız sağ olsun bizleri burada ziyaret etti. Sofralarımıza konuk oldular. Kendilerine çok teşekkür ediyoruz” dediler.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI