ŞEHİTKAMİL'İN GENÇ KRAMPONLARI TÜRKİYE ŞAMPİYONASINA GİTTİ
Sayfayı Dinlemek İçin Lütfen Play Butonuna Basın
HEDEFİMİZ GRUP BİRİNCİLİĞİNİ ELDE EDEREK BİR ÜST TURA YÜKSELMEK
Şehitkamil Belediyespor Kulübü U 17 futbol takımının deneyimli teknik adamı Mahmut Yıldırım; "Türkiye şampiyonasının 1. ayağında Adana, Mersin, Osmaniye ve Niğde ekipleri ille karşı karşıya geleceğiz. Geleceğin yıldız adaylarının yarıştığı U 17 kategorisi Türkiye şampiyonasının çekişmeli ve heyecanlı geçeceğini inanıyorum. hedefimiz grup birinci olarak şampiyonada bir üst tura yükselmek. Gaziantep ve Türk futbolunun geleceği adına bu kategoride yetişen sporcuların büyük önem teşkil ediyor" dedi.
TÜM BAŞARILAR BÜYÜK BİR EKİBİN ESERİ
Şehitkamil Belediyesi İlçe Stadyumun da uğurlama programına katılan ve açıklamalarda bulunan Şehitkamil Belediyespor Kulüp Başkanı Musa Yıldız; “Belediyespor Kulübünün bünyesinde yer alan fertlerle çok büyük ve birbirine sıkı bağlarla bağlanmış birer aile olduk. Elde edilen tüm başarılarda sporcularından, antrenörlerine, malzemecilerinden, masörlerine, idari ekiplerinden, yöneticilerine kadar herkesin çok büyük bir emeği ve katkıları bulunuyor. Bu gün Hatay’a uğurladığımız U 17 futbol takımımız umut ediyorum ki şampiyona sonucunda memleketimize güzel sonuçlarla döner. Herkesinde bildiği ve takip ettiği üzere bir çok branşta il genelinde yakaladığımız başarılarla bölge ve Türkiye Şampiyonasında ilimizi temsil etme fırsatı buluyoruz. tüm bu başarıların elde edilmesinde bize her konuda büyük destek veren Şehitkamil Belediye Başkanımız Sayın Rıdvan Fadıloğlu’na şahsım ve kulübüm adına teşekkürü bir borç biliyorum” dedi.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ’DAN TÜRKİYE-AVUSTRALYA MAÇINA DAVET
BAŞKAN YILMAZ, BEYKENT’TE VATANDAŞLARI DİNLEDİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN SESSİZLİK ÇAĞRISI
ŞEHİTKAMİL’DE ASFALT ÇALIŞMALARI DOLUDİZGİN
ŞEHİTKAMİL’DE 700 ÖĞRENCİ TARİHİ İLE BULUŞTU
ŞEHİTKAMİL’DE ÜRETEN KADINLARA BÜYÜK DESTEK
VATANDAŞLAR SORDU, BAŞKAN YILMAZ CEVAPLADI
ŞEHİTKAMİL’DE 06.06.2026 YOĞUNLUĞU
ŞEHİTKAMİL’DE KADINLARIN EL EMEĞİ GÖZ NURU ESERLERİ SERGİLENDİ
ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ HAZİRAN AYI MECLİS TOPLANTISI TAMAMLANDI