ŞEHİTLERİMİZE VE GAZİLERİMİZE ÇOK ŞEY BORÇLUYUZ
Sayfayı Dinlemek İçin Lütfen Play Butonuna Basın
Milletimiz gazi ve şehitlerine değer vermekte onların hatıralarını koruyup yaşatmakta olduğunu vurgulayan Başkan Fadıloğlu; “Cumhuriyetimizin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk'e Türkiye Büyük Millet Meclisi'nce 'Gazi' unvanının verildiği 19 Eylül 1921 yılından bu yana gaziler günü olarak kutlanan bu günden büyük bir onur duyuyoruz. Gazilerimizin yaşam standartlarını yükseltmek bizlerin önemli sorumlulukları arasında bulunuyor. Çünkü onlar, bu vatan üzerinde yaşayan insanların geleceklerini kendi canlarından üstün tutan vatansever insanlardır.”
Başkan Fadıloğlu; “Hayatlarının baharında, birçok şeyden vazgeçerek, kendilerini vatanına ve milletine adayan bu cesur kahramanlar, her türlü değeri fazlasıyla hak etmektedirler. Türkiye Cumhuriyeti'nin bağımsızlığı için mücadele eden gazilerimize karşı, saygıda kusur etmemek, sorunlarına duyarlılıkla yaklaşmak toplum olarak en önemli sorumluluğumuzdur. Bugün millet olarak şanlı bayrağımızın altında birlik ve beraberlik içinde, bağımsız olarak yaşıyorsak, bunu aziz şehitlerimize ve kahraman gazilerimize borçluyuz. İşte bu duygu ve düşüncelerle; Gazi Mustafa Kemal Atatürk başta olmak üzere; kahraman silah arkadaşlarını, bütün şehitlerimizi ve ebediyete intikal eden gazilerimizi rahmet, minnet ve şükranla anıyor, hayattaki gazilerimize sağlık ve mutluluk diliyorum. Şehitlerimizi, vefat eden gazilerimizi rahmet ve minnetle anıyor, hayatta bulunan gazilerimize de saygı ve şükranlarımı sunuyorum” dedi.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI