AK PARTİLİ KADINLAR ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ'NİN PROJELERİNİ GEZDİ
ŞEHİTKAMİL’İN PROJELERİ ŞAHİNBEY’Lİ BAYANLARIN BEĞENİSİNİ KAZANDI
4 yıl içerisinde bir birinden farklı bir çok projeye imza atan Şehitkamil Belediyesi, yapmış oldukları projeleri, AK Parti Şahinbey ilçe Kadın Kolları üyelerine tanıttı. Şehitkamil Belediyesi, AK Parti Kadın Kolları üyelerine gezi turu düzenleyerek, ilçede yapmış oldukları projeleri gezdirdi. Şehitkamil Belediye Başkan Yardımcısı Abdulcebbar Özkara Başkanlığındaki heyet öncelikle Büyükşehir Belediye binasının yan tarafına yapılan çok katlı otoparkı gezdi. Başkan Yardımcısı Abdulcabbar Özkara, bayanlara çok katlı otopark hakkında bilgiler verdi. Başkan Yardımcısı Abdulcabbar Özkara ve beraberindeki kadın kolları üyeleri daha sonra, Şirinevlerde yapımı devam eden 2+1 konutları, Gazikent’te yapımı devam eden 2+1 ve 3+1 konutlarını gezdi. Konut gezisinin ardından “Vefa ve Merhamet Eli” Koordinasyon Merkezleri gezildi. Son olarak Dülük Tabiat Parkında öğrenciler için yapılan pentatlon sahası ve biyolojik şelaleyi gezen bayanlar, Biyolojik şelale önünde hatıra fotoğrafı çektirdi. Gezinin sonunda Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu’nunda katılımıyla Göl Restauranta bayanlara öğlen yemeği verildi.
Haberler
DÜLÜK’TE TARİH, SANAT VE MUTLULUK DOLU BİR GECE
MOTOSİKLET TUTKUNLARI BİR KEZ DAHA ŞEHİTKAMİL’DE BULUŞTU
ANTİK DOLİCHE’NİN MİRASI SAHNEYE TAŞINDI
ŞEHİTKAMİL’DE ATIL ALAN DEV PARKA DÖNÜŞTÜ
2. GAZİANTEP MOTOFEST BAŞLIYOR
BAŞKAN YILMAZ, KUZEYŞEHİR’DE VATANDAŞLARLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI