BAŞBAKANIN OĞLU BİLAL ERDOĞAN ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ'NİN HİZMETLERİNİ GEZDİ
Bir günlük programı kapsamında Gaziantep’te çeşitli ziyaretlerde bulunan Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın oğlu Bilal Erdoğan, Şehitkamil Belediyesi tarafından hayata geçirilen projeleri gezerek memnuniyetini dile getirdi. Hizmetlerin işleyişi hakkında Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu’ndan bilgi alan Erdoğan’ın gezi programına, AK Parti Gaziantep İl Başkanı Ahmet Uzer, Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu ile bir gurup heyet de eşlik etti. İlk olarak Bilal Erdoğan ve beraberindeki heyeti Dülük Tabiat Parkı’nda bulunan Türkiye’nin en büyük biyolojik göletini gezdiren Başkan Fadıloğlu, daha sonra modern iç ve dış yapısıyla cezbedici özelliğe sahip Şehitkamil Kültür ve Kongre Merkezi’ni (ŞKM) gezdirdi. Erdoğan’a yapımı devam eden projeleri de tanıtan Başkan Fadıloğlu, vatandaşların hayatını kolaylaştıracak hizmetler ürettiklerini söyledi.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI