BAŞKAN FADILOĞLU'NA GAZİANTEP MUHARİP GAZİLER DERNEĞİNDEN PLAKET
BAŞKAN FADILOĞLU’NUN DESTEĞİNİ HER ZAMAN HİSSEDİYORUZ
Gaziantep Muharip Gaziler Derneği Başkanı Cuma Erdem yaptığı açıklamada; “Geçtiğimiz günlerde Gaziantep'te düzenlenen Şube Başkanları Meclis Toplantısı için 81 ilden gelen Türkiye Muharip Gaziler Derneği Başkanlarının Gaziantep’te misafir edilmesinde Şehitkamil Belediye Başkanımız Sayın Rıdvan Fadıloğlu’nun bize çok büyük desteği oldu. Başkanımızın sayesinde 81 ilden gelen şube başkanları ile birlikte birçok yeri tanıtma fırsatımız oldu. Gaziantep’imizin tanıtımında büyük katkı sağladık. Hem de bu organizasyonun burada eksiksiz bir şekilde gerçekleşmesini sağladık. Başkanımız zaten bize gerekli hassasiyeti herzaman gösteriyor. Bu anlamda bizlerde Gaziantep Muharip Gaziler Derneği olarak başkanımıza bir teşekkür plaketi vermek istedik” dedi.
Haberler
DÜLÜK’TE TARİH, SANAT VE MUTLULUK DOLU BİR GECE
MOTOSİKLET TUTKUNLARI BİR KEZ DAHA ŞEHİTKAMİL’DE BULUŞTU
ANTİK DOLİCHE’NİN MİRASI SAHNEYE TAŞINDI
ŞEHİTKAMİL’DE ATIL ALAN DEV PARKA DÖNÜŞTÜ
2. GAZİANTEP MOTOFEST BAŞLIYOR
BAŞKAN YILMAZ, KUZEYŞEHİR’DE VATANDAŞLARLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI