BAŞKAN FADILOĞLU'NUN VATANDAŞLA BULUŞMALARI DEVAM EDİYOR
Sayfayı Dinlemek İçin Lütfen Play Butonuna Basın
YAŞANAN SIKINTILARI HEPBİRLİKTE GÖĞÜSLEYECEĞİZ
Beykent’te Cuma Namazını kılan Başkan Fadıloğlu cami çıkışı vatandaşların yoğun ilgisiyle karşılaştı. Tek tek herkesle tokalaşan Başkan Fadıloğlu kendisine iletilen sorunları dinledi. Çözüm yolu üretmede vatandaşlarla birlikte hareket edeceğinin altını çizen Başkan Fadıloğlu vatandaşların takdirini topladı. Çocuklarında sevgi seli ile karşılaşan Başkan Fadıloğlu çocuklarla dersleri hakkında sohbet ettikten sonra onlara çikolata ikram etti.
TÜM KONULARDA BAŞKANIMIZIN ARKASINDAYIZ
Başkan Fadıloğlu’nun ziyareti ile mutlu olduklarını ifade eden Beykent sakinleri; “ Burada yapılan hizmet çok önemli. Kısa zamanda Belediyemiz Beykent’te çok önemli adımlar attı. Ufak tefek sıkıntılar haricinde bir eksiğimiz kalmadı. Sağolsun Başkanımız en kısa sürede bu eksiklilerin giderileceğinin sözünü verdi. Yapmış olduğu hizmetlerden ve yapacağı çalışmalardan dolayı Başkanımıza çok teşekkür ediyoruz” dediler.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI