BAŞKAN FADILOĞLU, SPORCU VELİLERİYLE BULUŞTU
TRİBÜNLERDEN GELEN BÜYÜK DESTEK
BASKETBOL ALTYAPISINDA BAŞARILI GRAFİK
Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, Şehitkamil Belediye Spor Kulübü Basketbol Takımı’nda forma giyen genç sporcular ve velileriyle bir araya gelerek yürütülen çalışmalarla ilgili değerlendirmelerde bulundu. Yeşil-siyahlı dev adamların parkeye yansıttığı başarılı performans, sporcu velileri başta olmak üzere teknik ve idari kadroyu mutlu etti.
Pandemi döneminde uzun bir aranın ardından Türkiye Basketbol Federasyonu tarafından organize edilen Yaz Ligi’nde sahaya dönen Şehitkamil Belediye Spor Kulübü Basketbol Takımı sporcularının sahaya yansıttığı güzel oyun, tribünlerde müsabakaları büyük bir ilgiyle takip eden sporcu velileri başta olmak üzere yeşil-siyahlı antrenör ve idarecileri mutlu etti. Dev adamların ve potanın perilerinin gelişim düzeyleriyle ilgili teknik kadrolardan bilgiler alan Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, sporcu velileriyle bir araya gelerek genç sporcuların akademik, sosyal ve sportif gelişimleriyle ilgili değerlendirmelerde bulundu.
VELİLERİMİZİN BÜYÜK DESTEĞİNİ HİSSEDİYORUZ
Sporcu velileriyle koyu bir sohbet gerçekleştiren Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, spor alanında gerçekleştirdikleri tüm çalışmalarda velilerinin büyük desteğini hissettiklerini kaydetti. Başkan Fadıloğlu, buluşma esnasında yaptığı değerlendirmede şunları söyledi:
“Şehitkamil Belediyesi olarak çok büyük ve güçlü bir aileyiz. Bunun yansımalarını da hep birlikte görüyoruz. Özellikle basketbol, yüzme, satranç ve futbolda branşlarında gerçekleştirdiğimiz tüm çalışmalarda velilerimizin büyük desteğini hissediyoruz. Spor alanında asıl hedefimiz, ülkemizin adına uluslararası platformda başarıyla duyurmak, istiklal marşımızı okutmak ve bayrağımızı göndere çektirmek. Elde edilen başarılar sadece bizim çabamızla olmuyor. Burada büyük bir takım çalışması var. Bu takım içerisinde en büyük rol, değerli velilerimizin. Onların desteği ve katılarıyla çok daha güçlü işler yapabiliyoruz. Bundan sonraki süreçte öncelikli olarak topluma yararlı bireyler yetiştirmek adına çalışmalarımız iş birliği içerisinde devam edecek. Davetimize icabet eden tüm velilerimize yürekten teşekkür ediyorum. Tüm sporcularımıza bundan sonraki süreçte sağlıklı ve başarılı bir sosyal ve sportif yaşam diliyorum.”
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI