BAŞKAN FADILOĞLU BASIN CAMİASI İLE İFTAR YEMEĞİNDE BULUŞTU
Sayfayı Dinlemek İçin Lütfen Play Butonuna Basın
“Karşılıklı Olarak Düşüncelerimizi Sizlerle Paylaşmak İstiyoruz”
Yemeğe katılan temsilcilere belediye çalışmaları ve projeler konusunda bilgi veren Başkan Fadıloğlu, onların bu konudaki fikirlerini de aldı. Başkan Fadıloğlu iftar yemeğinin ardından yaptığı konuşmada; “Ramzan’ın ruhuna uygun bir ortamda güzel bir iftar yapmak istedik. Aynı zamanda sohbet ederek düşüncelerimizi sizlerle paylaşmanın uygun olacağını düşündük. Sorunlarınızı, sıkıntılarınızı karşılıklı konuşarak çözüm yolları bulmak istiyoruz” şeklinde konuştu.
Haberler
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI
ŞEHİTKAMİL’DE ARAZİ YOLLARI AÇMA ÇALIŞMALARI SÜRÜYOR
ŞEHİTKAMİL’İN DÖRT BİR YANINDA YATIRIM HAMLESİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN TÜRKİYE-AVUSTRALYA MAÇINA DAVET
BAŞKAN YILMAZ, BEYKENT’TE VATANDAŞLARI DİNLEDİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN SESSİZLİK ÇAĞRISI