BAŞKAN FADILOĞLU BAYAN KURSİYERLER İLE BİRARAYA GELDİ
SOSYAL TESİSLER GELİŞİME ÖNCÜLÜK YAPIYOR
Hemen hemen her mahallede hizmete açtığı sosyal tesisler ile Şehitkamil ilçesinin gururu haline gelen Başkan Fadıloğlu, tesislerdeki kurslardan faydalanan ev hanımlarını ziyaret etti. Sosyalleşmenin en belirgin özelliğini taşıyan tesislerde ev hanımları, dikiş, nakış, el beceri kursları, Kur’an, okuma-yazma kursları ile çeşitli seminerlere katılarak hayata bakış açılarını değiştiriyorlar. Sosyal tesisler sayesinde eve hapsolmaktan kurtulan bazı ev hanımları çocuklarıyla birlikte bir aile yuvasını aratmayan tesislerde çeşitli konularda eğitim alıyorlar.
KURSİYERLER BAŞKAN FADILOĞLU’NA TEŞEKKÜR ETTİ
Sosyal tesislerde kendilerine her türlü imkanın sağlandığını dile getiren kursiyerler, bu imkanları sağlayan Başkan Fadıloğlu’na teşekkür ederek, “Şehitkamil ilçesine bu kadar güzel hizmetlerin yapılacağı hiç aklımıza gelmezdi. Belediye başkanımız sağ olsun hiç durmadan yorulmadan sürekli bizler için hizmet üretiyor. Özellikle hizmete açtığı sosyal tesisler sayesinde eve hapsolmuş biz ev hanımlarını eve bağımlı kalmaktan kurtardı. Sosyal tesislerde tüm kadınlar bir araya gelerek kurslara ve seminerlere katılıyoruz. Aile sıcaklığını aratmayan tesisler sayesinde çok mutlu ve huzurluyuz. Bu sosyal tesisleri kazandıran başkanımızdan ve ekibinden Allah razı olsun” dediler.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI