BAŞKAN FADILOĞLU BELEDİYE PERSONELİYLE BAYRAMLAŞTI
“HERKESİN MÜBAREK KURBAN BAYRAMI’NI KUTLUYORUM”
Şehitkamil Belediyesi’nde gerçekleşen bayramlaşma programına Başkan Fadıloğlu, Başkan Yardımcıları Murat Özgüler, Abdülcebbar Özkara, Lebriz Keçeci Güzelbey, Oktay Yalçın ve daire müdürleri katıldı.
Belediye personelleriyle tek tek el sıkışarak bayramlaşan Başkan Fadıloğlu, personellerin sorunlarını da dinledi. Herkesin sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir bayram geçirmesini dileyen Başkan Fadıloğlu, “Her yıl olduğu gibi bu bayram arifesinde de belediye çalışanlarımızla bir araya geldik. Başkan yardımcıları ve daire müdürleri arkadaşlarımızla birlikte personellerimizin bayramlarını kutlayarak sorunlarını ve sıkıntılarını da dinledik. Umarız bu bayram herkes için hayırlı olur. Nice bayramlara ve yıllara sağlıklı bir şekilde çıkmamız dileğimdir. Bu vesileyle tüm hemşerilerimin de mübarek Kurban Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyorum” dedi.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI