BAŞKAN FADILOĞLU ÖDÜLÜNÜ BAŞBAKAN ERDOĞAN?IN ELİNDEN ALDI
BAŞKAN FADILOĞLU’NA İKİ FARKLI ÖDÜL
Rixos Otel’de düzenlenen ödül töreninde 'Katı Atık Ayrıştırma Tesisi MÖP’ ve 'Türkiye’nin En Büyük Biyolojik Göleti’ projeleri ile ödüle layık görülen Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, iki farklı ödülü Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın elinden aldı. MÖP projesi ile ülke ekonomisine ciddi katkıda bulunulduğunu belirten Başkan Fadıloğlu, aynı zamanda istihdama da fayda sağlandığını söyledi. İlçe genelinde atıklara göre çöp konteynırları yerleştirildiğini dile getiren Başkan Fadıloğlu, bu konuda insanları bilinçlendirmek için de çalışma yaptıklarını ifade etti.
“AMACIMIZ İNSANLARA KALİTELİ YAŞAM ALANLARI SUNMAK”
Öte yandan Türkiye’nin En Büyük Biyolojik Göleti ile insanlara doğal ortam sunduklarını vurgulayan Başkan Fadıloğlu, “Göreve geldiğimiz günden bu yana insanlara daha kaliteli yaşam alanları sunmak için ekip arkadaşlarımla birlikte ciddi çalışmalar yapıyoruz. Hayata geçirdiğimiz MÖP ve biyolojik gölet projeleri insanlarımızın ilgi odağı oldu. İnşallah daha güzel projeleri hayata geçirmek için çalışmalarımızı sürdüreceğiz” dedi.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI