BAŞKAN FADILOĞLU ÖĞRENCİLERİ MAKAMINDA AĞIRLADI
“HİZMET ÖNCELİĞİMİZ EĞİTİM”
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Fadıloğlu, öğrencilerin 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı kutladı. Öğrencilerle sohbet eden Başkan Fadıloğlu, çeşitli nasihatlerde bulunarak eğitimin önemine değindi. Çalışmaları hakkında da öğrencileri bilgilendiren Başkan Fadıloğlu, “Hizmet önceliğimiz eğitimdir. Sizlerin daha iyi şartlarda eğitim alabilmeniz için bizler her türlü imkanlarımızı seferber ediyoruz. Temennimiz, sizlerin derslerinize çok çalışarak eğitim hayatınızı başarıyla bitirmenizdir. İnanıyorum ki, şehrimizin eğitim seviyesi de en kısa zamanda istenilen düzeye ulaşacaktır” dedi.
ÖĞRENCİLERDEN BAŞKAN FADILOĞLU’NA TEŞEKKÜR
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı etkinlikleri çerçevesinde ziyarette bulunduklarını dile getiren öğrenciler, kendileriyle ilgilenen Başkan Fadıloğlu’na teşekkür ettiler.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI