BAŞKAN FADILOĞLU PERSONELLERİYLE BİR ARAYA GELDİ
Sayfayı Dinlemek İçin Lütfen Play Butonuna Basın
HEP BERABER ŞEHİTKAMİL İÇİN ÇALIŞIYORUZ
Dülük Tabiat Parkında personelleriyle ile bir araya gelen Başkan Fadıloğlu; “Daha önce bu tür etkinliklerde sık sık bir araya geleceğimizi söylemiştim. Bu tarz etkinlikler devam edecek. Sizlerin sayesinde bu ekip ruhu ile bu ilçede birçok projeye imza attık. Çalışan arkadaşlarım aldıkları paraya bakmadan işlerin hakkını layığıyla yapmaya çalıştılar. Kurum içindeki dostluk, birlik ve beraberlik sayesinde eminim ki daha önemli birçok projeye imza atacağız. Yaptığımız iş çok zor bir iş. Hizmet için çalışıyoruz. Bunun içinde birçok insanı memnun etmemiz gerekiyor. Biz Şehitkamil Belediyesi olarak vatandaşlarımızın her zaman yanında olduk. Yaptığımız ve ileriye dönük yapacağımız çalışmalarla eminim ki bu ilçeyi daha modern ve yaşanabilir bir yer haline getireceğiz. Bu anlamda bizlere olduğu kadar sizlere de önemli işler düşmektedir. Ben burada personelimle birlikte olmaktan aynı sofrayı paylaşmaktan son derece mutluyum” dedi.
BAŞKANIMZA TEŞEKKÜR EDİYORUZ
Yemeğe katılan Şehitkamil Belediyesi personelleri; “Burada kurum içi dostluğun pekişmesi ve motivasyonun sağlanması adına Başkanımız bizleri Dülük’te buluşturdu. Bizler açısından da birbirimizi daha iyi tanımak için güzel bir gün oldu. Yoğun iş temposunu burada bir nebze atmış olduk. Başkanımıza katkılarından dolayı teşekkür ediyoruz” dediler.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI