BAŞKAN FADILOĞLU ŞEHİTKAMİL'E ADAY ADAYLIĞINI RESMEN AÇIKLADI
Yaklaşık bir yıl önce Şehitkamil Belediye Başkanlığı’na aday adaylığını açıklayan Başkan Rıdvan Fadıloğlu, AK Parti İl Teşkilatına giderek, AK Parti Gaziantep İl Başkanı Ahmet Uzer’e adaylık başvurusunu sundu. Başkan Fadıloğlu’nun aday adaylığı başvurusu İl Başkanı Ahmet Uzer tarafından teslim alındı. 4 yıl içerisinde yaptığı projelerle ilçeye yeni bir vizyon kazandıran Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu yaptığı açıklamada; “Değişim ve dönüşümü takip eden değil, bizzat gerçekleştiren, her türlü sosyal diyalog ve projeye açık, hizmet etmeyi seven, kendini değil kentini düşünen zihniyetle memleketime hizmet etmeyi tekrardan hedefliyorum. Aday adaylığı yarışı içinde olacak tüm arkadaşlarıma yürekten başarılar diliyorum” dedi.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI