BAŞKAN FADILOĞLU SOSYAL TESİSLERİ GEZDİ
Sayfayı Dinlemek İçin Lütfen Play Butonuna Basın
Atatürk Kültür ve Spor Merkezi, Gazikent, Başak Konakları ve Bülbülzade sosyal tesislerini ziyaret eden Başkan Fadıloğlu, kursiyerlerin sorunlarını dinleyerek yaptıkları çalışmaları inceledi.
Sosyal tesislerin daha kullanışlı hale getirilmesi için incelemelerde bulunduğunu söyleyen Başkan Fadıloğlu, "Göreve geldiğimiz günden beri vatandaş için daha fazla ne yapabilir kaygısı içindeyiz. Vatandaşlarımıza yararlı olabileceğini düşünerek yaptığımız sosyal tesisler şuanda yoğun ilgi görüyor. Eğitimin ağırlıklı olduğu tesislerimizi vatandaşlarımız gönül rahatlığıyla kullanabiliyorlar. Çalışmalarımıza daha iyi yön verebilmek ve eksiklerimizi görebilmek adına bu tür incelemelerimizi zaman zaman yapmaktayız" dedi.
Sosyal tesislerdeki kursiyerlerle tek tek ilgilenen Başkan Fadıloğlu, çalışmalar hakkında bilgiler aldı. Başkan Fadıloğlu'na yaptıkları çalışmalar hakkında bilgi veren kursiyerler ise tesislerden son derece memnun olduklarını ifade etti.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI