BAŞKAN FADILOĞLU VATANDAŞLARLA BİR ARAYA GELDİ
BAŞKAN FADILOĞLU VATANDAŞLARIN SORUNLARINI DİNLEDİ
Cuma namazını Özgürlük Mahallesinde bulunan Şehit Astsubay Hanifi Yüceler Camii’nde kılan Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, daha sonra mahalle sakinleri ile bir araya gelerek, vatandaşlarla bir süre sohbet etti. İstekleri olan vatandaşları tek tek dinleyen Başkan Fadıloğlu gerekli çalışmayı yapacaklarını ifade etti. Başkan Fadıloğlu daha sonra etrafını saran ve sevgi gösterilerinde bulunan çocuklarla fotoğraf çektirdi.
BAŞKANIMIZIN İLGİSİNDEN MEMNUNUNUZ
Başkan Fadıloğlu’nun kendilerine olan ilgisinden memnun olduklarını dile getiren vatandaşlar ise, “Belediye Başkanımız Cuma namazını kıldıktan sonra bizim sorunlarımızı dinledi. Sağ olsun hepimizle tek tek yakından ilgilenip sohbet etti. Sıkıntısı olan kardeşlerimize imkanları dahilinde yardımcı olacağını söylediler. Bu yüzden kendilerine çok teşekkür ediyor ve çalışmalarında başarılar diliyoruz” dediler.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI