BAŞKAN FADILOĞLU ZABITA PERSONELİNİ UNUTMADI
BAŞKAN FADILOĞLU ZABITA PERSONELİNE KARANFİL DAĞITTI
Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu Zabıta Teşkilatı'nın 187. kuruluş yıl dönümü etkinlikleri çerçevesinde, zabıta ekiplerine akşam yemeği verdi. Dülük Tabiat Parkında düzenlenen akşam yemeğinde Başkan Rıdvan Fadıloğlu, Zabıta personelinin haftasını kutlayarak, karanfil takdim etti. Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, Zabıta personeline özverili hizmetinden dolayı teşekkür etti. Başkan Fadıloğlu,"Zabıta, belediyemizin halka en yakın temsilcisidir ve halkımız için vardır. Şehrimizde bir düzen olması adına, vatandaşlarımızın huzurunu en üst seviyede tutabilmek adına hepimizin üzerine düşen görevi en iyi şekilde yapmamız gerekiyor. Genel olarak bu tür özel günlerin bir günlük olunmasına karşıyım ama, hiç olmazsa bunlarda sembolik olarak hatırlanması açısından önemli unsurlardır. Bu vesileyle Belediyemiz bünyesinde bulunan Zabıta Müdürlüğü personeline akşam yemeği düzenledik. İnşallah bünyemize yeni katılan arkadaşlarımız ile birlikte huzur içerisinde, birlik ve beraberlik içerisinde daha iyi hizmetleri milletimize sunarız. Bizim tek amacımız, hizmet ettiğimiz milletin hayat standartını daha üst seviyelere taşımak. Ben bu vesileyle tüm zabıta personelimizin, haftasını kutluyorum" dedi.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI