BAŞKAN FADILOĞLUN?DAN GAZİANTEP TİCARET BORSASINA ZİYARET
BİRLİKTE ÇALIŞMA MODELİ ÜZERİNDE KONUŞTUK
Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu’nun ziyaretinden dolayı memnuniyetini dile getiren Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Tiryakioğlu; “Başkanımızla fikir alışverişinde bulunup onların engin tecrübelerinden faydalanmak istiyoruz. Birlikte çalışma modeli üzerinden birtakım görüşmelerimiz oldu. İnşallah kurumumuzun ileriye taşınma açısında karşılıklı fikir alışverişi ve başkanımızın tecrübesinden de yararlanarak bu açığı kapatmış olacağız. Bizim de kurum olarak birkaç projemiz var, bunları başkanımızla konuşup hayata geçirme noktasında kendisinden faydalanacağız. Kendisine bu ziyaretten dolayı çok teşekkür ediyorum” dedi.
AYNI NOKTALARA VURGU YAPMAK BENİ SEVİNDİRDİ
Yeni görevinden dolayı Başkan Ahmet Tiryakioğlu’nu tebrik eden Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu; “ Kurumlar arası işbirliği çerçevesinde bundan önce faaliyetlerimizi nasıl gerçekleştirdiysek bundan sonra da aynı şekilde devam ettireceğiz. Hepimizin bir amacı o da Gaziantep’te ki yaşam standardını ve ticari başarıyı bir üst noktaya taşımak. Bu anlamda sayın başkanın şahsında tüm yönetim kurulundaki arkadaşlara teşekkür ediyorum. Kısa sohbetimizde dahi aynı noktalara vurgu yapmak beni fazlasıyla memnun etti. Sayın Başkana ve yönetim kurulu üyelerine yeni görevlerinde başarılar diliyorum, inşallah hep birlikte güzel projelere imza atacağız” dedi.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI