BAŞKAN FADILOĞLUN'DAN MİRAÇ KANDİLİ MESAJI
Başkan Fadıloğlu, Miraç Gecesi’nin daha iyi kavranması gerektiğini vurgulayarak; " 'Bizler bu geceyi kendi kişisel yükselişimiz için bir vesile kılalım. Dünyaya ait ne varsa onları bu gece bir kenara koyarak düşünelim. Dualarımızla, ibadetlerimizle, arkadaşlar ve dostlarımızla yapacağımız güzel sohbetlerle Rabbimiz ile baş başa kalalım. Rahmet ve af kapılarının sonuna kadar açık olduğu bu mübarek gecede, kendimiz için, dostlarımız için tüm insanlık için dua edelim. Komşumuzla, akrabalarımızla daha doğrusu tüm çevremizle olan ilişkilerimizi gözden geçirip; yaptığımız hatalar varsa, düzeltmenin en güzel zamanıdır. Unutmamalıyız ki “bazen bir tebessüm bile ibadettir” ve insanlara vereceğiniz birçok hediyeden daha değerlidir. Allah, bu gecenin rahmetinden ve bereketinden hepimize istifade etmeyi nasip etsin. Bu duygu ve düşüncelerle tüm İslam aleminin ve Gaziantepli hemşerilerimin Miraç Kandil’ini kutlar, hayırlara vesile olmasını dilerim” dedi.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI