BAŞKAN YILMAZ’DAN 1 MAYIS MESAJI
YILMAZ: “İŞÇİ VE EMEKÇİLERİMİZİN HAKKINI ASLA ÖDEYEMEYİZ”
Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Emeğin, en yüce değer olduğunu belirten Yılmaz, “Tüm işçilerimiz ve emekçilerimizin gününü kutluyor, sağlık ve huzur diliyorum” dedi.
Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nü yayımladığı mesajla kutladı. Yılmaz, mesajında “1 Mayıs alın terinin, emeğin günüdür. İşçilerimizin döktüğü alın teri, verdiği emek, üretime sağladıkları katkı; geleceğe güvenle bakmamıza sebep olmakta ve yarınlarımıza ışık olmaktadır. 1 Mayıs birliğin, beraberliğin, dayanışmanın, hukukun, demokrasinin, mücadelenin, barışın, kardeşliğin ve baharın günüdür. Üretimin her aşamasında bir fiil olarak aktif bir şekilde çalışan işçi ve emekçilerimiz, yerelden ulusala ülkemizin büyümesi ve kalkınmasına büyük katkılar sağlamaktadır. Fedakarlıklarını hiçbir şekilde ödeyemeyeceğimiz başta Şehitkamil Belediyesi çalışma arkadaşlarımız olmak üzere tüm işçi ve emekçi kardeşlerime teşekkür ediyorum. Bu vesile ile her daim bir ve beraber olarak ilçemize, kentimize ve ülkemize değer katmak dileğiyle tüm işçi ve emekçilerimizin 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Gününü kutluyorum” ifadelerini kullandı.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI