BAŞKAN YILMAZ’DAN EMNİYET MÜDÜRLERİNE ZİYARET
YILMAZ, TANSAK VE NACAR’I ZİYARET ETTİ
Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz, Şahinbey İlçe Emniyet Müdürü Uğur Tansak ve Şehitkamil İlçe Emniyet Müdürü Mehmet Nacar’ı makamında ziyaret etti.
Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz beraberinde Başkan Yardımcıları Hakan Aslansoy ve Hülya Kılıç’la Şahinbey İlçe Emniyet Müdürü Uğur Tansak ve Şehitkamil İlçe Emniyet Müdürü Mehmet Nacar’a ziyarette bulundu. Ziyaretlerde, ilçelerde yürütülen güvenlik hizmetleri ve vatandaşların huzurunun korunmasına yönelik konular ele alındı. Başkan Yılmaz, Tansak ve Nacar’a görevlerinde başarılar dileyerek, belediye olarak güvenlik güçleriyle her zaman yakın iş birliği içerisinde olduklarını söyledi.
HALKIMIZIN GÜVEN VE HUZURU İÇİN ÇALIŞMAYA DEVAM EDECEĞİZ
Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz, ziyaretlerin ardından yaptığı açıklamada, “Şehrimizin güvenliği ve huzuru için büyük bir özveriyle görev yapan emniyet teşkilatımıza teşekkür ediyorum. Belediyemiz, kamu kurumlarıyla uyum ve dayanışma içerisinde çalışmaya büyük önem veriyor. Emniyet teşkilatımızın her zaman yanında olduk, olmaya da devam edeceğiz. Halkımızın güvenliği ve huzuru için birlikte çalışmak, ortak akılla hareket etmek önceliğimizdir” dedi.
Haberler
DÜLÜK’TE TARİH, SANAT VE MUTLULUK DOLU BİR GECE
MOTOSİKLET TUTKUNLARI BİR KEZ DAHA ŞEHİTKAMİL’DE BULUŞTU
ANTİK DOLİCHE’NİN MİRASI SAHNEYE TAŞINDI
ŞEHİTKAMİL’DE ATIL ALAN DEV PARKA DÖNÜŞTÜ
2. GAZİANTEP MOTOFEST BAŞLIYOR
BAŞKAN YILMAZ, KUZEYŞEHİR’DE VATANDAŞLARLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI