BAŞKAN YILMAZ’DAN VALİ ÇEBER’E ZİYARET
ZİYARETTE PROJELER KONUŞULDU
Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz, Gaziantep Valisi Kemal Çeber’i makamında ziyaret etti. Ziyarette İl Emniyet Müdürü Celal Özcan da hazır bulundu.
Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz, Gaziantep Valisi Kemal Çeber’e ziyarette bulundu. İl Emniyet Müdürü Celal Özcan’ın da bulunduğu ziyarette Yılmaz, projelerini anlattı. Kurumlar arası işbirlikleri ve hayata geçirilmesi planlanan projelere ilişkin fikir alışverişinin yapıldığını belirten Yılmaz, “Tüm çabamız Şehitkâmil’imizi ve Gaziantep’imizi yaşanabilir bir şehir haline getirmek. Tüm kurumlarımızla bunun mücadelesini içerisindeyiz. Önümüzdeki dönem projelerimize ilişkin Valimiz Sayın Kemal Çeber ve İl Emniyet Müdürümüz Sayın Celal Özcan’la fikir alışverişinde bulunduk. Kıymetli ev sahipliklerinden dolayı teşekkür ederim. Şehrimiz için her zaman ortak akılla çalışmalarımızı sürdürmeye devam edeceğiz” dedi
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI