BAŞKAN YILMAZ, TAKIMINI YALNIZ BIRAKMADI
ŞEHİTKAMİL BELEDİYESPOR, FİNALE YÜKSELDİ
Şehitkamil Belediye Başkanı Avukat Umut Yılmaz, Şehitkamil Belediyespor Kulübü ile Gazişehir Spor Kulübü arasında gerçekleşen play-off maçını izledi. Gazişehir Spor Kulübü’nü 2-1 yenen Şehitkamil Belediyespor, Kalespor maçını galibiyetle tamamlarsa BAL Ligi’ne yükselecek.
Amatör spor branşlarının en önemli destekçilerinin başında gelen Şehitkamil Belediye Başkanı Avukat Umut Yılmaz, Şehitkamil Belediyespor Kulübü ile Gazişehir Spor Kulübü arasında Şehitkamil İlçe Stadyumu’nda oynanan maçı tribünlerden takip etti.
Maçtan önce maçın hakemine, her iki takımın kaptanına çiçek takdiminde bulunan ve maç boyunca takımına moral veren Başkan Umut Yılmaz, taraftarlarla birlikte coşkulu bir atmosferde maçı izledi. Heyecan dolu karşılaşma, sporseverlerin büyük ilgisini çekti.
Başkan Avukat Umut Yılmaz, galibiyetin ardından takımı tebrik ederek başarılar diledi. Başkan Umut, sporun ve yerel takımların desteklenmesinin önemine vurgu yaparak, Şehitkamil’in spor alanındaki başarılarının artarak devam edeceğini vurguladı.
BAL LİGİ’NDE BOY GÖSTERMEYİ UMUT EDİYORUZ
Şehitkamil Belediye Spor Kulübü Teknik Direktörü Taner Özaykut, maç sonrası yaptığı değerlendirmede şu ifadeleri kullandı:
“Öncelikle Belediye Başkanımıza, Kulüp Başkanlarımıza, Meclis Üyelerimize, taraftarımıza bugün maçlara gelerek bize destek verdikleri için çok teşekkür ederim. Zorlu bir müsabaka oynadık. Çok şükür, play-off’larda finale kaldık. Önümüzdeki hafta final maçı oynayacağız. Tabii ki hedefimiz BAL Ligi’ne çıkmak. Burada da Belediye Başkanımızın ve yönetici arkadaşlarımızın desteğini hissetmek bizim için çok çok önemli. İnşallah Şehitkamil Belediyespor Kulübü’nü, BAL Ligi’ne çıkarıp, yeni dönemde de BAL Ligi’nde boy göstermeyi umut ediyoruz. Tekrar teşekkür ediyorum. Sporcu arkadaşlarımın da ayağına yüreğine sağlık.”
Haberler
BAŞKAN YILMAZ’DAN TÜRKİYE-AVUSTRALYA MAÇINA DAVET
BAŞKAN YILMAZ, BEYKENT’TE VATANDAŞLARI DİNLEDİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN SESSİZLİK ÇAĞRISI
ŞEHİTKAMİL’DE ASFALT ÇALIŞMALARI DOLUDİZGİN
ŞEHİTKAMİL’DE 700 ÖĞRENCİ TARİHİ İLE BULUŞTU
ŞEHİTKAMİL’DE ÜRETEN KADINLARA BÜYÜK DESTEK
VATANDAŞLAR SORDU, BAŞKAN YILMAZ CEVAPLADI
ŞEHİTKAMİL’DE 06.06.2026 YOĞUNLUĞU
ŞEHİTKAMİL’DE KADINLARIN EL EMEĞİ GÖZ NURU ESERLERİ SERGİLENDİ
ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ HAZİRAN AYI MECLİS TOPLANTISI TAMAMLANDI