ÇOCUKLARIN BAYRAMINI KUTLADIK
ÇOCUKLARIMIZIN SOSYAL FAALİYETLERİNİ DESTEKLİYORUZ
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla açıklamada bulunan Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, “Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızın 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı yürekten kutluyorum. Tabi bu kutlamanın yalnızca sözde kalmaması adına Şehitkamil Belediyesi olarak her yıl geleneksel hale getirmiş olduğumuz sportif etkinliklerimizi bu yıl da gerçekleştirdik. Bir yandan satranç kupası, bir yandan yüzme kupası, bir yandan basketbol kupası ve çocuklarımızın 3 gün boyunca büyük bir ilgiyle katılım sağladığı geleneksel çocuk oyunları şenliğinde minik yavrularımızın ve çocuklarımızın katılımcılığını arttırmak adına hem de onların aktivitelerini üst noktaya taşımak adına bu tür faaliyetleri gerçekleştiriyoruz. Çocuklarımız, akademik çalışmalarını sürdürürken biz de sosyal faaliyetlerine destek vermek adına bu tür faaliyetleri önemsiyoruz. Ben, bu vesileyle centilmence yarışmanın neticesinde ödül alan yavrularımızı yürekten kutluyorum. Onların şahsında tüm çocuklarımızın 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı kutluyorum” ifadelerini kullandı.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI