EMEKLİLER ŞEHİTKAMİL SOSYAL TESİSLERİNDE HUZUR BULUYOR
Sayfayı Dinlemek İçin Lütfen Play Butonuna Basın
ŞEHİTKAMİL SOSYAL TESİSLERİ HER GÜN VATANDAŞLARIN HİZMETİNDE
Sosyal tesisler bakımından zengin bir ilçe konumunda bulunan Şehitkamil Belediyesi bu sosyal tesislerdeki taziye evlerini aynı zamanda emekliler lokali olarak vatandaşların hizmetine sunuyor. Soğuk kış günlerinde ikinci evleri haline gelen sosyal tesislerde günlerini geçiren emekli vatandaşlar bu tesiste aynı zamanda ikram edilen çaylardan içerek, dama oynayarak ve kalan vakitlerinde ise gazete - kitap okuyarak vakitlerini geçiriyorlar.
İKİNCİ EVİMİZ, EMEKLİLER LOKALİ
Şehitkamil Belediyesi Sosyal Tesisler içerisindeki emekliler lokalinin, vaz geçilmez olduğunu ve bu mekanların ikinci evleri haline geldiğini vurgulayan emekliler; “Öncelikle bu lokali yapan başkanımızdan Allah razı olsun. Buraya sabah geliyoruz, bazı zamanlar kahvaltı yapıyoruz. Soğuk hava nedeni ile sıcak odada oturuyoruz. Ücretsiz çaylarımızı içiyoruz. Rahat rahat abdest alıp namazımızı kılıyoruz. İstediğimiz gibi kitap ve gazete okuyup, dama oynuyoruz. Bundan daha iyisi ne olabilir. Bu tesiste yeni yeni arkadaşlarla tanışıp aile gibi oluyoruz. Emekliler olarak en güzel günlerimizi bu lokallerde geçiriyoruz. Şehitkamil Belediye Başkanımız Sayın Rıdvan Fadıloğlu’na bizlere bu hizmeti sunduğu için, bizleri göz ardı etmediği için teşekkür ediyoruz ” dediler.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI