EV HANIMLARI SOSYAL TESİSLERDE MORAL BULUYOR
KADINLAR HEM ÖĞRENİYOR HEM DE SOSYALLEŞİYOR
Hemen hemen her mahallede hizmete açtığı sosyal tesislerde eğitimin yanı sıra, sosyal aktivitelerin de yapılmasına öncülük eden Şehitkamil Belediyesi, özellikle tesislerde düzenlediği etkinliklerle kursa gelen ev hanımlarının birbirleriyle daha fazla kaynaşmasını sağlıyor. Son olarak Bedri İnce Tahtacı Sosyal Tesisi’nde yapılan faaliyetleri yerinde inceleyen Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, ev hanımları tarafından düzenlenen kaynaşma programlarına katılarak kendisine sunulan ikramlardan tattı. Daha sonra sıkma ve bazlama yapan ev hanımlarıyla sohbet eden Başkan Fadıloğlu, sosyalleşmek adına yapılan faaliyetleri önemsediklerini söyledi. Daha önceleri ev hanımlarının evde oturarak zaman geçirmeye çalıştığını belirten Başkan Fadıloğlu, hizmete açtıkları sosyal tesisler sayesinde kadınların hem eğitim aldıklarını hem de sosyal etkinliklere katıldıklarını ifade etti.
“SOSYAL TESİSLER SAYESİNDE BECERİLERİMİZİ ARTTIRIYORUZ”
Sosyal tesisler sayesinde bilgi ve becerilerini arttırdıklarını dile getiren ev hanımları ise, “Şehitkamil Belediye Başkanımız Rıdvan Fadıloğlu’nun mahallelerimize açtığı sosyal tesisler sayesinde cehaletten kurtularak bilgi ve becerilerimizi geliştirdik. Sosyal tesislerde verilen eğitim kurslarına katılarak bilmediklerimizi, dikiş ve nakış gibi kurslara katılarak da el becerilerimizi arttırdık. Bunların yanı sıra ise zaman zaman arkadaşlarımız ile bir araya gelerek hem kaynaşıyor hem de sosyalleşiyoruz” dediler.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI