FADILOĞLU: “MİLLETİN, İRADESİNİ SANDIĞA YANSIMASINI VE TEZAHÜRÜNÜ GÖRECEĞİZ”
BAŞKAN FADILOĞLU, OYUNU 1194 NOLU SANDIKTA KULLANDI
Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, Cumhurbaşkanlığı ikinci tur seçimleri kapsamında oy kullandı. Seçim sonucunun hayırlı olmasını temenni eden Başkan Fadıloğlu, “Milletin iradesini sandığa yansımasını ve tezahürünü göreceğiz. Çıkan sonucun hem memleketimize hem ülkemize hayırlar getirmesini temenni ediyorum” dedi.
Cumhurbaşkanlığı ikinci tur seçimleri dolayısıyla sandık başına giden Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, oyunu Yasemin Erman Balsu Ortaokulu’nda kullandı. Sabahın erken saatlerinde Şehitkamil Belediye Başkan Yardımcısı Murat Özgüler ile birlikte oy kullanacağı okula giden Başkan Rıdvan Fadıloğlu, 1194 nolu sandıkta oyunu kullandı. Başkan Fadıloğlu, oy kullanma işlemi öncesi ve sonrasında vatandaşla selamlaşarak sohbet etti.
SONUCUN HAYIRLAR GETİRMESİNİ TEMENNİ EDİYORUM
Oy kullanma işleminin ardından açıklamada bulunan Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, “Cumhurbaşkanlığı seçiminin ikinci turundayız. Ben öncelikle sandık başına gelen tüm hemşehrilerimize teşekkür ediyorum. Milletin, iradesini sandığa yansımasını ve tezahürünü göreceğiz. Ben tüm milletimizin bu noktada hassasiyet göstereceğine inanıyorum. Çıkan sonucun hem memleketimize hem ülkemize hayırlar getirmesini temenni ediyorum” ifadelerini kullandı.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI