FADILOĞLU: “TEŞEKKÜRLER TÜRKİYE, TEŞEKKÜRLER GAZİANTEP, TEŞEKKÜRLER ŞEHİTKAMİL”
Cumhurbaşkanlığı ikinci tur seçimleri sonrasında konuşan Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, “Necip milletimize, şükranlarımı sunuyorum. Teşekkürler Türkiye, teşekkürler Gaziantep, teşekkürler Şehitkamil” dedi.
Cumhurbaşkanlığı ikinci tur seçimi sonrasında açıklamada bulunan Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, şu ifadeleri kullandı:
“Milletimizin yüksek desteğiyle bir kez daha Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanımız olarak belirlendi. Seçimlerde gösterdiği başarıyla milletimizin teveccühünü kazanan Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ı gönülden tebrik ediyorum. Yola çıkarken, “Söz de karar da gelecek de milletindir.” dedik. Büyük Türkiye zaferimizde; milletimiz, devletimiz ve güçlü Türkiye kazandı. Allah; hamdolsun, elhamdülillah. Bizlere yeni ve büyük bir zafer daha yaşatan milletimiz var olsun. Rabbim; birliğimizi, beraberliğimizi ve kardeşliğimizi daim etsin. Milletimiz; doğru zamanda, doğru adam tercihini yaptı. Demokrasi ve millet iradesinin kazanımıyla başlayan Türkiye Yüzyılı’nda, ülkemizin tam bağımsız ve müreffeh yarınlarını hep birlikte inşa edeceğiz. Her zaman olduğu gibi birlik ve beraberlik içinde ve kardeşlik ruhuyla ülkemiz için çalışmaya devam edeceğiz. Necip milletimize, şükranlarımı sunuyorum. Teşekkürler Türkiye, teşekkürler Gaziantep, teşekkürler Şehitkamil.”
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI