GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'Ü RAHMETLE ANIYORUZ
Başkan Fadıloğlu mesajında şu görüşlere yer verdi;
“Cumhuriyetimizin kurucusu, Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü vefatının 75. yılında rahmet ve minnetle anıyoruz. Mustafa Kemal Atatürk, milleti ile birlikte girdiği Kurtuluş Savaşı mücadelesinde işgalci güçlere karşı büyük bir direniş göstermiş, kazandığı büyük başarılarla dünyaya örnek olmuş, milletinin her alanda yücelmesi için yılmadan çaba göstermiş ölümsüz bir liderdir. Ulu Önderimiz, “Kurtuluş Savaşı” ile Türk milletinin ismini tarih sayfalarına altın harflerle yazdırmış, “Cumhuriyet” ile de bizlere çağdaş uygarlığın kapılarını açmış, yüzyılın deha devlet adamlarından biridir. Atatürk ve arkadaşlarının kurduğu Türkiye Cumhuriyeti'nin ilke ve devrimleri, çağdaş uygarlık yolunda yolumuzu aydınlatmaya devam edecektir. Böyle bir lidere sahip olmanın ayrıcalığı ve onuru hiçbir şeyle kıyaslanamayacak kadar büyüktür. O'nu anlamak, O'nun düşüncelerini, ilke ve devrimlerini yaşatmak bizlerin en büyük görevidir. Bu bağlılığın ve inancın gelecek nesillere aktarılması ise en önemli amacımız olmalıdır. Bu duygu ve düşüncelerle, aramızdan ayrılışının 75. yılında, gönlümüzde ölümsüzleşen, çağdaş Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk’ü bir kez daha saygı, minnet ve şükranla anıyorum” dedi.
Haberler
DÜLÜK’TE TARİH, SANAT VE MUTLULUK DOLU BİR GECE
MOTOSİKLET TUTKUNLARI BİR KEZ DAHA ŞEHİTKAMİL’DE BULUŞTU
ANTİK DOLİCHE’NİN MİRASI SAHNEYE TAŞINDI
ŞEHİTKAMİL’DE ATIL ALAN DEV PARKA DÖNÜŞTÜ
2. GAZİANTEP MOTOFEST BAŞLIYOR
BAŞKAN YILMAZ, KUZEYŞEHİR’DE VATANDAŞLARLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI