GAZİANTEP KIZILAY KAN MERKEZİ'NDEN BAŞKAN FADILOĞLU'NA TEŞEKKÜR PLAKETİ
Sayfayı Dinlemek İçin Lütfen Play Butonuna Basın
Misafirlerini makamında kabul eden Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, Gaziantep Kızılay Kan Merkezi Müdürü Dr. Tunçhan Demir, Kan Bağışçısı kazanım Uzmanları Hatice Şahin, Ali Kocaakça ve Mehmet Ali Özberk’e nazik ziyaretleri için teşekkür etti.
Van depremi başta olmak üzere her konuda Başkan Fadıloğlu’nun kendilerine yardımcı olduğunu dile getiren Gaziantep Kızılay Kan Merkezi Müdürü Dr. Tunçhan Demir, “Bugün başkanımızı ziyaret etmemizdeki amacımız, Van ilimizde yaşanan afette belediyemizin her türlü desteğini arkamızda görerek, kan bağışı başta olmak üzere diğer yardımlarda bizi yalnız bırakmadıkları için. Acil bir kan anonsu yaptığımızda ve belediye başkanımızdan yardım istediğimizde tüm belediye personelinin bize yardımcı olması bizleri çok mutlu ediyor. Kurumlar arası işbirliğine önem veren bir yapıda olan sayın belediye başkanımıza ve tüm personeline çok teşekkür ediyoruz” dedi.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI