GAZİKENT'TEKİ İMAM HATİP LİSESİ VE YURT İNŞAATI SONA ERDİ
ÖNÜMÜZDEKİ GÜNLERDE OKULUMUZ VE YURDUMUZ HİZMETE GİRECEK
Şehitkamil ilçesinde vatandaşların daha rahat ve nezih ortamlarda yaşamalarını sağlamak ve eğitime verdiği katkılarla hizmetlerine devam eden Şehitkamil Belediyesi, Gazikent Mahallesi’nde yaptırdığı 33 derslikli İmam Hatip Lisesi, 240 kişilik yurdun inşaat çalışmaları sona erdi. Gazikent’teki İmam Hatip Lisesi’nin ve yurt inşaatının sona erdiğini dile getiren Başkan Fadıloğlu, “Burada yapmış olduğumuz çalışma neticesinde 33 derslikli lise ve 240 kişilik öğrenci yurdunun inşaatını tamamladık. Fiziki donanımı ve eksiksiz araç gereçleri ile birlikte öğrencilerimize nitelikli eğitim öğretim görecekleri fiziki güzel bir mekan elde ettik. Bu eğitim alanlarını yaparken de gelişen teknoloji ve modern çağın gereklerini yerine getiren, ihtiyaca yönelik projeler üretiyoruz. Yaptığımız projelerin çoğunu da kendi bünyemizdeki mimar ve mühendislerimiz tarafında yapılmakta. Tüm ekip arkadaşlarımıza ve emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” dedi.
Haberler
DÜLÜK’TE TARİH, SANAT VE MUTLULUK DOLU BİR GECE
MOTOSİKLET TUTKUNLARI BİR KEZ DAHA ŞEHİTKAMİL’DE BULUŞTU
ANTİK DOLİCHE’NİN MİRASI SAHNEYE TAŞINDI
ŞEHİTKAMİL’DE ATIL ALAN DEV PARKA DÖNÜŞTÜ
2. GAZİANTEP MOTOFEST BAŞLIYOR
BAŞKAN YILMAZ, KUZEYŞEHİR’DE VATANDAŞLARLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI