GELENEĞİNİ DEĞİŞTİRMEYEN BAŞKAN FADILOĞLU İLK ZİYARETİNİ HUZUR EVİNE YAPTI
Sayfayı Dinlemek İçin Lütfen Play Butonuna Basın
Allah Başımızdan Eksik Etmesin Onları
Bayram ziyaretleri çerçevesinde her bayram olduğu gibi ilk ziyaretini Huzur Evi sakinlerine yapan Şehitkamil Belediye Başkanı M. Rıdvan Fadıloğlu, Huzur evi ziyaretlerine ayrı bir önem gösterdiklerini belirterek; “Huzurevini mümkün olduğunca çok sık ziyaret etmeye çalışıyoruz. Büyüklerimizi ziyaret etmemiz onların sıkıntılarını dinlememiz bizlerin görevi. Her zaman olduğu gibi bu bayramda büyülerimizi ziyaret ederek başladık bayram gezimize. Allah başımızdan eksik etmesin onları” dedi.
Huzurevi Sakinleri; “Başkanımızın, Bizlerle oturup Sohbet Etmesinden
Büyük Mutluluk Duyduk”
Başkan Fadıloğlu’nun ziyaretiyle moral bulan Huzurevi sakinleri ise; “Buraya kadar gelerek bizim halimizi hatırımızı sorduğu için çok mutlu olduk. Çünkü bizlerin sadece manevi desteğe ihtiyacımız var. Bizlerle oturup sohbet etmesinden onur duyduk. Başkanımızın bayramını en içten dileklerimizle kutluyoruz” şeklinde konuştular
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI