GENÇ RAKETLER ŞEHİTKAMİL'DE
100’Ü AŞKIN RAKET GENÇLİK KUPASI İÇİN HAVALANDI
Şehitkamil Belediyesi ve Gaziantep Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğünce organize edilen Badminton Gençlik Kupasında 100’ü aşkın raket şampiyon olabilmek için mücadele etti. Dört farklı kategoride 16 Sporcunun dereceye girdiği kupada usta raketlerin oyunu izleyenlerin beğenisini topladı. 2. Kez düzenlenen Şehitkamil Belediyesi Badminton Gençlik Kupası ile ilgili değerlendirmelerde bulunana Türkiye Badminton Federasyonu Gaziantep İl Temsilcisi Ziya Koyuncu, turnuvanın Gaziantep’te badminton branşının gelişmesi ve daha da yaygınlaşması adına büyük önem arz ettiğinin altını çizdi. İl temsilcisi Koyuncu yaptığı değerlendirmede, “ Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğümüz ve Şehitkamil Belediyemizin büyük destekleriyle bu yıl ikinci kez yıldızlar ve gençler kategorilerinde Badminton Gençlik Kupasını icra etmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Bu kupa ilimizde badminton branşının gelişmesi adına büyük katkı sağlıyor. Ben şahsım ve temsil ettiğim Türkiye Badminton Federasyonu adına, genç raketlerimize sunulan imkan ve desteklerden dolayı Şehitkamil Belediye Başkanımız Sayın Rıdvan Fadıloğlu’na ve Gaziantep Gençlik Hizmetleri İl Müdürümüz sayın Ömer Faruk Şiran’a teşekkürlerimi sunuyorum” ifadelerini kullandı.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI