HAYATA AÇILAN KAPI "ŞEHİTKAMİL SOSYAL TESİSLERİ"
Sayfayı Dinlemek İçin Lütfen Play Butonuna Basın
EĞİTİMİN TEMELİ ŞEHİTKAMİL SOSYAL TESİSLERİNDE ATILIYOR
Şehitkamil ilçesinde 7’den 70’e her kesimin dahil olduğu ve sosyal yaşantının bir parçası haline gelen Sosyal Tesisler özellikle eğitim ve öğretime vermiş olduğu ağırlık sayesinde birçok vatandaşın eğitimine katkı sağlarken aynı zamanda bünyesinde bulundurduğu aile merkezleri ve etüt eğitim merkezleri sayesinde Gaziantep’in yarası olan eğitim sorununa çare oluyor. Belkıs Sosyal Tesislerinde düzenlenen etkinlikte aldıkları eğitimle okuma yazma ve aile eğitimi sertifikalarını alamaya hak kazanan bayanlar sertifikalarını Başkan Fadıloğlu’nun elinden aldılar.
BAYANLARDAN BAŞKAN FADILOĞLU’NA TEŞEKKÜR
Sertifikalarını Başkan Fadıloğlu’nun elinden alan bayanlar, okuma yazma öğrendikleri için çok mutlu olduklarını dile getirerek; “Sosyal Tesislerde okuma yazmanın yanı sıra aile içi eğitim ve sosyal hayata katılım anlamında büyük kazanımlar edindik. Sosyal Tesisler bizim için artık vazgeçilmez oldu. Başkanımıza bu anlamda yaptığı hizmetlerden dolayı kendisine çok teşekkür ediyoruz” dediler.
SOSYAL TESİSLERİ EĞİTİM YUVASI HALİNE GETİRDİK
Sosyal tesisleri de eğitime ağırlık verdiklerini belirten Başkan Fadıloğlu; “ Öncelikle yaptığımız her projede eğitimi ön plana çıkartıyoruz. Çünkü Gaziantep’in eğitim anlamında açığını kapatmak istiyoruz. Bu yüzden de faaliyete geçirdiğimiz Sosyal tesislerimizde eğitime öncelik veriyoruz. Burada her yaştan vatandaşımız gelip her anlamda faydalanabiliyorlar. Sosyal tesislerimizi görüyoruz ki çok anlamlı ve faydalı işler yapıyor. Ben burada emeği geçen herkese ve sertifikalarını alan bayanlarımıza teşekkür ediyorum” dedi.
MİNİK ÖĞRENCİLERDEN ANNELERE ŞİİR VE TİYATRO HEDİYESİ
Etkinlikte temsili gösteri hazırlayan Belkıs Sosyal tesisi Anaokulu öğrencileri birlikte geldikleri annelerine şarkı şiir ve tiyatro oyunu sergilediler. Kılıktan kılığa giren minik öğrenciler etkinliğe katılan herkese eğlenceli dakikalar yaşattılar.
Etkinliğin ardından bayanlar ve minik öğrenciler Başkan Fadıloğlu ile hatıra fotoğrafı çektirdiler.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI