İFTAR SONRASI MUHABBET
Sayfayı Dinlemek İçin Lütfen Play Butonuna Basın
DOĞA İLE İÇ İÇE İFTAR KEYFİ
Haftada en az 20-25 Bin kişinin uğrak yeri haline gelen Dülük Tabiat Parkı Ramazan ayı münasebetiyle iftarını burada açmak isteyen vatandaşlarla dolup taşıyor. Biyolojik Göletin kenarına kurulan sofralarda iftarını açan vatandaşlar aynı zamanda doğa ile iç içe bin bir çeşit bitki arasındaki gölet manzarasının keyfini yaşıyor. Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu bu münasebetle iftarını açmak için Dülük Tabiat Parkına gelen vatandaşları ziyaret etti. Tek tek ailelerin iftar sofralarına konuk olan Başkan Fadıloğlu, çocuklarla ve ailelerle sohbet etti.
BURASI GAZİANTEP’E KAZANDIRILMIŞ MUHTEŞEM BİR ESER
Başkan Fadıloğlu’nun ziyareti ile mutlu olan aileler; “Başkanımız soframıza konuk oldu. Bizlerle muhabbet etti. Biz de kendisine Gaziantep’e böyle bir eser kazandırdığı için teşekkür ettik. Yazın sıcaklarda bizler gidip de oturabileceğimiz bir yerin eksikliğini yaşıyorduk. Şimdi görüyoruz ki belediyemiz muhteşem bir gölet oluşturmuş. Havalar sıcak olduğundan iftarımızı serin ve güzel bir yerde yapmak istedik. Burası bizim için çok ideal bir yer. Burada geç saatlere kadar çocuklarımızla eşlerimizle rahatça oturabiliyoruz. Burası gayet güvenli bir yer haline gelmiş. Eskiden olsa buralarda hava karardıktan sonra durmak mümkün olmazdı. Ailelerimizle bile zor gelirken, şimdi tek başımıza rahat rahat dolaşabiliyoruz. Çok güzel bir hizmet Başkanımıza teşekkür ediyoruz” dediler.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI