KATI ATIK AYRIŞTIRMA TESİSİ 'MÖP' ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNE TANITILDI
ÖĞRENCİLERE MÖP İLE İLGİLİ SUNUM YAPILDI
Gaziantep Üniversitesi İktisadi ve İdari Birimler Fakültesi’nde gerçekleşen toplantıda MÖP tesis görevlileri tarafından öğrencilere çeşitli bilgiler verildi. MÖP’ü tanıtan görevliler, Katı Atık Ayrıştırma Tesisi’nin işleyişi hakkında da görsel bir sunumda bulundular. MÖP’ün ülke ekonomisine katkılarından bahseden görevliler, aynı zamanda bu projenin doğayı da koruduğunu dile getirdiler. MÖP projesiyle birlikte ilçe genelinde toplumsal duyarlılığı arttırmaya yönelik çalışma yaptıklarını ifade eden görevliler, özellikle üniversite öğrencilerinin bu konuda daha duyarlı olmalarını istediler. Sunumun ardından öğrencilerin soruları yanıtlandı.
“BELEDİYE BAŞKANIMIZ ÖNEMLİ BİR PROJEYİ HAYATA GEÇİRDİ”
MÖP projesi ile ilgili her türlü çalışmaya destek vereceklerini söyleyen üniversite öğrencisi gençler, “İnsanlar bilinçsiz bir şekilde atıkları gelişi güzel çöpe atıyor. Şehitkamil Belediyesi’nin yaptığı çalışma ile inşallah bu önlenebilecek. Çöplerin ayrıştırılarak çeşitli işlemlerden geçmesi ve tekrar geri dönüşüme kazandırılması hem ülke ekonomisi açısından hem de doğayı korumak adına önemli bir çalışmadır. Üniversite öğrencileri olarak bizlerde bu konuda yapılacak her türlü çalışmaya destek vermeye hazırız. Bu projeyi hayata geçirerek toplumsal bilinci arttıran Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu’na çok teşekkür ediyoruz” dediler.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI