KUZEYŞEHİR ÜNİTE MERKEZİ, ÖNÜMÜZDEKİ AYLARDA HİZMETE SUNULACAK
TEK MERKEZDEN BİRÇOK İHTİYACA CEVAP VERİLECEK
Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, inşaat çalışmalarının yoğun bir şekilde sürdüğü Kuzeyşehir Ünite Merkezi’nin kısa süre içerisinde tamamlanarak, halkın kullanımına sunulacağını söyledi.
Halkın taleplerinin karşılanması amacıyla planlama yapan Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, Kuzeyşehir Ünite Merkezi’ni yerinde inceledi. İnşaat çalışmalarının aralıksız sürdüğünü kaydeden Başkan Rıdvan Fadıloğlu, amaçlarının yapıyı en kısa süre sürede tamamlamak olduğunu aktardı.
Halkın birçok ihtiyacına tek merkezden cevap verilebilecek Kuzeyşehir Ünite Merkezi’ni önümüzdeki günlerde halkın hizmetine sunmayı hedeflediklerini dile getiren Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, merkezin toplam 5 bin 500 metrekare alan üzerine 2 katlı olarak yapıldığını ifade etti. Başkan Fadıloğlu, ünite merkezi içerisinde; pazar yeri, kütüphane, bay-bayan taziye evi, kurs merkezi, ticari dükkanlar ve 80 araçlık açık otopark bulunduğu bilgisini aktardı.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI