MİLLETVEKİLİ DERYA BAKBAK VE BAŞKAN FADILOĞLU İŞÇİLERİN 1 MAYIS İŞÇİ BAYRAMINI KUTLADI
Sayfayı Dinlemek İçin Lütfen Play Butonuna Basın
MİLLETVEKİLİ BAKBAK VE BAŞKAN FADILOĞLU İŞÇİLERE KARANFİL DAĞITTI
Gaziantep Ak Parti Milletvekili Derya Bakbak ve Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu Dülük Tabiat Parkı içerisindeki Biyolojik Gölet ve Yarı Olimpik Yüzme Havuzunda çalışan işçilerle 1 Mayıs İşçi Bayramı dolayısıyla bir araya geldi. Çalışan işçilerin tek tek ellerini sıkıp karanfiller dağıtan Vekil Bakbak ile Başkan Fadıloğlu daha sonra toplu hatıra fotoğrafı çektirdiler.
AMACIMIZ BİR BAYRAM EDASI İLE 1 MAYISI KUTLAMAK
Dünyanın en büyük ekonomilerinden biri olarak bugünlere işçi ve işverenlerle birlikte gelindiğini ifade eden Ak Parti Gaziantep Milletvekili Derya Bakbak; “Türkiye ilk defa 1923 yılında resmi olarak İşçi Bayramı kutlanmaya başlamıştır. Daha sonra 2008 yılında Emek ve Dayanışma Günü olarak ilan edildi. Türkiye’nin kalkınmasında ve ileri düzeyde yaşanan ekonomik gelişmelerde işçilerimizle beraber bu çalışmayı yürüttük. Hükümet olarak biz bu konuda ciddi çalışmalar yaptık. Önemli olarak işçilerimizin çalışma saatlerinin düzenlenmesi sosyal ve ekonomik haklar anlamında hükümetimizin yapmış olduğu çalışmalar büyük önem teşkil etmektedir. Bu vesile ile tüm işçilerimizin 1Mayıs İşçi Bayramını kutluyorum. Amacımız birlik beraberlik ve dayanışma içinde bir bayram edası içinde bu günün geçmesidir” dedi.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI