MİLLETVEKİLİ MAZICIOĞLU VE BAŞKAN FADILOĞLU VATANDAŞLARLA BULUŞTU
VATANDAŞLARIN SORUNLARINI DİNLEDİLER
Hem caminin eksiklerini incelemek hem de vatandaşların sorunlarını dinlemek isteyen Milletvekili Mazıcıoğlu ile Başkan Fadıloğlu, Cuma namazını Boyno Mahallesi’nde bulunan Mehmet Ali Eruslu Cami’de kıldılar. Namazın ardından ilk olarak vatandaşlar ile sohbet eden Milletvekili Mazıcıoğlu ve Başkan Fadıloğlu sorunları yerinde dinlediler. Daha sonra camide ve çevresinde inceleme yaparak eksikleri tespit eden Mazıcıoğlu ile Fadıloğlu, vatandaşların yoğun ilgisiyle karşılandılar.
“MİLLETVEKİLİ VE BELEDİYE BAŞKANIMIZIN İLGİSİNDEN MEMNUN KALDIK”
Milletvekili Mazıcıoğlu ile Başkan Fadıloğlu’nun ilgisinden memnun kaldıklarını dile getiren vatandaşlar ise, “Milletvekilimiz ve belediye başkanımız Mehmet Ali Eruslu camimizde Cuma namazını kıldıktan sonra bizim sorunlarımızı dinlediler. Milletvekilimiz ve belediye başkanımız hepimizle tek tek yakından ilgilenip sohbet etti. Sıkıntısı olan kardeşlerimize imkanları dahilinde yardımcı olacağını söylediler. Milletvekilimizin ve başkanımızın bizimle yakından ilgilenmesi hepimizi mutlu etti. Bu yüzden kendilerine çok teşekkür ediyor ve çalışmalarında başarılar diliyoruz” dediler.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI