MÜBAREK REGAİP KANDİLİNİZ KUTLU OLSUN
Sayfayı Dinlemek İçin Lütfen Play Butonuna Basın
Başkan Fadıloğlu yayımladığı kandil mesajında; “İnsanların kurtuluşuna vesile olan, rahmet ve merhamet kapılarının ardına kadar açıldığı, günahların bağışlanması için el açıp dua edenlerin, dualarının kabul olduğu müstesna gecelerden birini daha idrak edeceğiz.
Allah’ın nimet, rahmet ve mağfiretinin müminlere bol bol ihsan edildiği gece manasına gelen Regaip kandilinde, bir yıllık yaşantımızı, ibadetlerimizi ve iyiliklerimizi iyi düşünecek ve ona göre hayatımıza çekidüzen vererek samimi bir teslimiyetle nefis muhasebesine gireceğiz.
Bu duygu ve düşüncelerle, tüm hemşerilerimin Regaib kandilini ve üç aylarını tebrik ediyor, milletçe birlik ve beraberlik içinde daha nice kandillere kavuşmayı, bütün İslam âleminin ve insanlığın barış ve huzur içinde olmasını Cenab-ı Allah’tan niyaz ediyorum” dedi.
Haberler
ŞEHİTKAMİL’DE KADINLARIN EL EMEĞİ GÖZ NURU ESERLERİ SERGİLENDİ
ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ HAZİRAN AYI MECLİS TOPLANTISI TAMAMLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN 3 MAHALLEYE SOSYAL TESİSBURAK MAHALLESİ’NE 30 BİN METREKARELİK YENİ PARK
DÜLÜK ANTİK TAŞ OCAĞI’NDA TARİH VE SANAT BULUŞTU
ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ HAZİRAN AYI MECLİS TOPLANTISI YAPILDI
ŞEHİTKAMİL’DE ANKARA GEZİLERİ BAŞLADI
ŞEHİTKAMİL’DE BAYRAM BOYUNCA HUMMALI TEMİZLİK MESAİSİ
ŞEHİTKAMİL’DE KURBAN BAYRAMI HAZIRLIKLARI TAMAMLANDI
DÜLÜK TABİAT PARKI BAYRAM BOYUNCA ÜCRETSİZ