ÖĞRETMENLER, ÖĞRENCİLERİYLE BİRLİKTE “ÖĞRETMEN” FİLMİNİ İZLEDİ
ETKİNLİK, ŞEHİTKAMİL BELEDİYESİ SPONSORLUĞUNDA YAPILDI
24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu’nun geçtiğimiz günlerde imzaladığı protokol kapsamında idareciler, öğretmenler ve öğrenciler, “Öğretmen” isimli sinema filminde buluştu.
Eğitime sağladığı akademik desteklerin yanı sıra sosyal desteklerle de yıl boyunca faaliyetlerini devam ettiren Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, 24 Kasım Öğretmenler Günü öncesi önemli bir protokole imza atmıştı. Şehitkamil Kaymakamı Ömer Hilmi Yamlı, Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu ile Şehitkamil İlçe Millî Eğitim Müdürü Mehmet Yağcı tarafından imzalanan protokol kapsamında; Şehitkamil İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından belirlenen idareci, öğretmen ve öğrenciler, vizyona giren “Öğretmen” adlı sinema filmini Şehitkamil Belediyesi sponsorluğunda izledi. Özel bir AVM’de öğrencileriyle birlikte film izleyen öğretmenler ve idareciler, etkinlikten duydukları memnuniyeti dile getirdiler ve teşekkür ettiler.
BİZİM İÇİN GÜZEL BİR GÜN OLDU
Filmi izledikten sonra değerlendirmede bulunan Saim Akınal Anadolu Lisesi öğrencisi Senem Sude Köse, “Öğretmenler Günü nedeniyle Şehitkamil Belediyemiz tarafından öğretmenlerimize ve bizlere yönelik sunulan sinema etkinliğine katıldık. Bu anlamlı günde de Öğretmen filmini izledik. Film gerçekten çok güzeldi, çok beğendik. Film, bizler üzerinde de birçok etki bıraktı. Ayrıca, bizim için güzel bir gün oldu. Bu konuda bizlere bu güzel günü yaşatan Şehitkamil Belediyemize çok teşekkür ediyoruz. Tüm öğretmenlerimizin, Öğretmenler Günü’nü yürekten kutluyorum” şeklinde konuştu.
ÖĞRETMENLERİMİZİN DEĞERİNİ BİR KEZ DAHA ANLADIK
Fatım Acar Ortaokulu öğrencisi Elif Beril Erdal, “Bugün, Şehitkamil Belediyemizin bize ve öğretmenlerimize yönelik düzenlemiş olduğu sinema etkinliğine geldik. Öğretmenlerimiz, arkadaşlarımızla birlikte Öğretmen filmini izledik. Film gerçekten çok güzeldi ve çok beğendik. Bu film sayesinde öğretmenlerimizin değerini bir kez daha anladık. Bunun için Şehitkamil Belediyemize çok teşekkür ediyoruz. Tüm öğretmenlerimizin Öğretmenler Günü’nü kutluyoruz” ifadelerini kullandı.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI