ON YEDİ YILLIK ÖZLEMİ BAŞKAN FADILOĞLU DİNDİRDİ
Sayfayı Dinlemek İçin Lütfen Play Butonuna Basın
BAŞKAN FADILOĞLU’NA PANKARTLI TEŞEKKÜR
Şehitkamil Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğüne bağlı ekipler sırasıyla belirlenen noktalarda sıfır asfalt döşeme işlemine devam ediyor. Öncesinde Değirmiçem, Emek, mahallelerinin yanı sıra Yeşilova, Dülükbaba, Yunus Emre, Nurtepe ve Göztepe mahallesinde sokak sağlıklaştırma ve sıfır asfalt yapımını tamamlayan Şehitkamil Belediyesi vatandaşların büyük beğenisini toplarken son olarak mahrukatçılar sitesini boydan boya sıfır asfalt yaparak esnafın derdine çare oldu. Mahrukatçılar sitesi esnafı Başkan Fadıloğlu’na teşekkürlerini pankart açarak sundu.
ESNAF TOZ VE ÇAMURDAN KURTULDU
Kömürcüler Odası Başkanı Recep Kahraman yaptığı açıklamada; “Burada on yedi yıllık bir özlem ve on yedi yıllık bir çile vardı. Sağ olsun Başkanımız Rıdvan Fadıloğlu sesimizi duydu ve sitemizi baştan aşağı sıfırdan asfalt yaptırdı. Burada tozun toprağın içinde işimizi yapmaya çalışıyorduk. Özellikle kışın burada çamura bata çıka geziyorduk. Şimdi çok rahatız. Esnaf arkadaşlarımız da büyük bir rahatlığa kavuştu. Belediye Başkanımıza ve özveri ile çalışan ekiplerine çok teşekkür ediyoruz” dedi.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI