OSMANGAZİ MAHALLESİ'NDE YENİ AÇILAN YOLLAR ASFALTLANIYOR
Şehitkamil Belediyesi tarafından Osmangazi Mahallesi’nde yol açma ve altyapı çalışmalarının tamamlandığı noktalarda başlatılan kapsamlı asfaltlama çalışması aralıksız devam ediyor. Şehitkamil Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğüne bağlı ekiplerin hummalı çalışmaları kısa sürede tamamlanacak ve yeni, modern yollar vatandaşın hizmetine sunulacak.
BELEDİYEMİZİN YAPMIŞ OLDUĞU HİZMETLERDEN MEMNUNUZ
Asfalt çalışmalarının memnuniyet verici olduğunu dile getiren Osmangazi Mahalle Muhtarı Mehmet Özaslan, “Öncelikle Şehitkamil Belediyemize mahallemize yapmış olduğu her türlü hizmetlerinden dolayı teşekkür ediyorum. Mahallemiz hızla büyüyen ve gelişen bir mahalle konumunda olmasından dolayı, yeni imara açılan bölgelerde Şehitkamil Belediyemiz tarafından daha önce yol açma çalışmaları yapılmıştı. Açılan yollarda altyapı çalışmalarının da tamamlanmasının ardından, Şehitkamil Belediyemiz tarafından asfaltlama çalışmaları başlatıldı. Şu an asfalt çalışmaları hızlı bir şekilde ilerliyor. Çok kısa bir süre içerisinde çalışmalar tamamlanarak, mahalle sakinlerimizin hizmetine sunulacak. Bu bölgemizde ikamet eden vatandaşlarımızın yol sorunu çözülmüş olacak. Belediyemizin yapmış olduğu hizmetlerden memnunuz. Ben tekrar, bu hizmetten dolayı emeği geçen başta Şehitkamil Belediye Başkanımız Sayın Rıdvan Fadıloğlu’na ve ekibine teşekkür ediyorum. Bu tür hizmetlerin de devamını diliyorum” ifadelerini kullandı.
Haberler
DÜLÜK’TE TARİH, SANAT VE MUTLULUK DOLU BİR GECE
MOTOSİKLET TUTKUNLARI BİR KEZ DAHA ŞEHİTKAMİL’DE BULUŞTU
ANTİK DOLİCHE’NİN MİRASI SAHNEYE TAŞINDI
ŞEHİTKAMİL’DE ATIL ALAN DEV PARKA DÖNÜŞTÜ
2. GAZİANTEP MOTOFEST BAŞLIYOR
BAŞKAN YILMAZ, KUZEYŞEHİR’DE VATANDAŞLARLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI