RUMKALE’DE ŞEHİTKAMİL RÜZGARI
KIRMIZI SİYAHLILAR 5 KATEGORİDE 1. OLDU
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi tarafından bu yıl 6’ncısı düzenlenen Rumkale Su Sporları Festivali’ne Şehitkamil Belediyespor Kulübü sporcuları damga vurdu. Müsabakalarda 5 ayrı kategoride kırmızı siyahlı sporcular birinci oldu.
Türkiye’nin dört bir yanından yüzlerce sporcunun katıldığı organizasyonda, Şehitkamil Belediyespor Kulübü sporcuları üstün performanslarıyla büyük bir başarıya imza attı. Şehitkamil’in genç kulaçları, önemli dereceler elde ederek dikkatleri üzerine çekti.
BEŞ AYRI KATEGORİDE ZİRVE ŞEHİTKAMİL’İN
Şehitkamil Belediyespor sporcuları, festivalin en prestijli dallarından biri olan açık su yüzme yarışlarında 5 ayrı kategoride kürsüye çıkmayı başardı. Yıldız Kızlar kategorisinde İlknur Doğan, Yaren Kont ve Zeynep Irmak Yalçın ilk üçte yer alarak Şehitkamil’e gurur yaşattı. Yıldız Erkekler kategorisinde ise Aydın Ege Özsoy, Doruk Kervancıoğlu ve Arda Kervancıoğlu zirveye adlarını yazdırdı. Genç Kadınlar kategorisinde Hatice Cansu Turan, Ecrin Kıvanç ve Ceren Su Karabıkçı ilk üçte yer alarak üstün bir performans sergiledi. Genç Erkekler kategorisinde Mustafa Özgür Yalçın, Master Erkekler kategorisinde ise Sefa Fidan birincilik madalyasının sahibi oldu.
Genç sporculara madalyalarını Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin takdim etti.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI