ŞEHİT KAMİL VE ANNESİ İLE ÖZDEMİR BEY İÇİN TÖREN DÜZENLENDİ
İKİ FARKLI YERDE ANMA TÖRENİ YAPILDI
25 Aralık Gaziantep'in Düşman İşgalinden Kurtuluşu’nun 102. yıl dönümünde Gaziantep Savunması’nın sembol kahramanlarından Şehit Kamil ile Özdemir Bey, düzenlenen iki farklı törenle anıldı.
Şehitkamil Belediyesi tarafından 25 Aralık Gaziantep'in Düşman İşgalinden Kurtuluş’unun 102. yıl dönümünü dolayısıyla organize edilen ilk anma programı, Şehitkamil Anıtı önünde yapıldı. Törene, Şehitkamil Kaymakam Vekili Tahir Karacaoğlu, Garnizon Komutanlığı Temsilcisi Piyade Kurmay Binbaşı Adem Savaş, Şehitkamil Belediye Başkan Yardımcısı Fatih Ermeydan, kurum müdürleri, daire amirleri, öğretmenler ve öğrenciler katıldılar. Şehit Mehmet Kamil ile annesi Hadice Dilek Hanım için gerçekleştirilen tören; çelenk sunumu, saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başladı. Yapılan protokol konuşmasının ardından günün önemine yönelik şiir okundu. İkinci tören, Özdemir Bey için mezarı başında yapıldı. Mezar başında Kur'an-ı Kerim okundu, dualar edildi, çiçek sunumu yapıldı.
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI