ŞEHİTKÂMİL’DEN ENGELLİ BİREYLERE ÖZEL ETKİNLİK
ENGELLİ BİREYLER ŞEHİTKAMİL’DE DOYASIYA EĞLENDİ
Şehitkâmil Belediyesi, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü’nde engelli bireyleri unutmadı. 2 gün süren etkinlikle engelli bireyler, Dülük Tabiat Parkı’nda kampa girdi. Farkındalık yaratan etkinlikte engelli bireyler unutulmaz anlar yaşadı.
Şehitkamil belediyesi tarafından 3 Aralık dünya Engelliler Günü’ne özel düzenlenen etkinlikle engelli bireyler unutulmaz bir deneyim yaşadı. 3-4 Aralık tarihlerinde 2 gün süren etkinlikte her gün 50 engelli birey Dülük Tabiat Parkı içerisinde bulunan Gençlik Kampı’nda ağırlandı.
Engelli bireylerde özgüveni desteklemek ve yeteneklerini geliştirmelerini sağlamak amacıyla gerçekleşen etkinlikler kapsamında, mini doğa gezisi eşliğinde doğa keşfi, grup oyunları, kamp ateşi etrafında müzik dinletisi, akıl ve zeka oyunları gibi eğlenceli aktiviteler düzenlendi. Ayrıca, yüksek ip parkuru, kamp ateşi, çay mısır ikramı, doğa yürüyüşü, pentatlon ve paintball oynandı.
Katılımcılar, doyasıya eğlendiği 2 günün ardından desteklerinden dolayı Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz’a teşekkür etti
Haberler
BAŞKAN YILMAZ TARİHİ ELMACI PAZARI’NDA ESNAFLA BULUŞTU
BAŞKAN YILMAZ'DAN, BABALAR GÜNÜ'NDE ANLAMLI BULUŞMA
DÜLÜK ANTİK KENTİ’NDE CANDELA KONSERİ
BAŞKAN YILMAZ’DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
BAŞKAN YILMAZ’DAN YKS’YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE MORAL VE DESTEK MESAJI
SPOR FESTİVALİ, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLERİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRDÜ
KÜSGET’TE YILLARIN YOL SORUNU ÇÖZÜLÜYOR
ŞEHİTKAMİL’DE 2. KÜME SPORTİF MÜSABAKALARI COŞKUSU ÖDÜL TÖRENİYLE TAÇLANDI
ŞEHİTKAMİL’DEN HALK SAĞLIĞI İÇİN SIKI DENETİM
“SÜPER ÇOCUK PROJESİ” İÇİN İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI